torstai 6. maaliskuuta 2014

Mamma koneella

Jos mä joskus saisin istua koneella pitkän kaavan mukaan aivan rauhassa, sen sijaan että maksaisin nopeasti laskut ja kurkkaisin pakolliset nassupäivitykset, mä niin tietäisin mitä mä haluaisin tehdä.

Eka mä menisin ihan rauhassa katsomaan, mitä ihmiset kertovat aamupaloistaan- ja paskoistaan Facebookissa ja sitten mä tutkisin mitä Twitterillä on tarjottavana. Sitten aikaa varastaisi Pinterest.

Sitten mä jatkaisin naatiskellen ja räpsäyttäisin auki Taloussanomat ja Kauppalehden ja Ylen uutiset.

Ja jos mä oikein villiintyisin, mä saattaisin jopa eksyä Areenaan.

Sitten mä kuuntelisin musiikkia, koko ajan. Ja päivittäisin Spotifyn soittolistat, kun niistä kerrankin pääsisi nauttimaan.

Ja sitten, kun kerrankin mulla olisi aikaa vain istua koneella ja tehdä mistä lystään, niin mä

lukisin rauhassa seuraamieni bloggaajien uudet kuulumiset

etsisin uusia mielenkiintoisia blogeja muistakin aihepiireistä kuin mammat ja kersat

yrittäisin tehdä jotain tälle hervottoman kauniille blogin ulkoasulle

ihan oikeasti uhraisin vähän aikaa näille henkireikäpostauksilleni ja viimeistelisin roikkuvat luonnoksetkin pois ärsyttämästä

...

Mut sit taas kun palataan ihan tähän todellisuuteen, niin ehkä mä tyydyn roiskaisemaan ilmoille vain ilmoituksen siitä, että mä oon vieläkin hengissä - samoin kuin blogi. Nythän mulla sattuu olemaan vapis, ipana vetää zetaa ja ukko on kaveeraamassa - ja mulla on paljon muutakin tekemistä kuin lääsytä tänne blogiin.

Mitäs te teette / tekisitte, jos teillä on kaikki maailman aika istua koneella rauhassa? Onko jotain lempisaitteja tai blogeja, jotka on pakko lukea?

1 kommentti:

  1. hehehe XD kävisin naamakirjan läpi, mailin, uutiset, blogit ja sit varmaan seilaisin alennusmyynneissä =D

    VastaaPoista